Vizualizace 3D modelu je možná v několika úrovních kvality. Nejrychlejší metodou je skrytí hran (Suppress Hidden Lines), následuje Draft Rendering, což je Gouraudovo stínování, které jako výchozí barvu bere barvu entit. V tomto režimu je možné rychle měnit náhled na model. Nejvyšší úroveň představuje QualityRendering. Tento způsob vizualizace respektuje přiřazené materiály. Jeho určitou nevýhodou ale je, že se velice pomalu překresluje pohled při změně náhledu. Jak bylo v úvodu (viz MM č. 10/2003) konstatováno, na málo výkonném počítači trvá jen samotné vykreslení scény desítky sekund. Prvkům modelu je před vizualizací možné přiřadit materiálové vlastnosti. Knihovny materiálů (soubory *.mat) jsou již po nainstalování programu TurboCAD bohaté. Obsahují materiály, se kterými vystačí strojař i architekt. Znamená to, že jsou dostupné kategorie materiálů dřevo, plast, kov nebo sklo a další. Všechny materiály je možné editovat a ukládat do uživatelských knihoven, takže počet materiálů je v podstatě neomezený.
Nedílnou součástí scény jsou světla. Pro osvětlení lze využít šest typů světel, což představuje oproti jiným CAD systémům velké množství: všesměrová, bodová, vzdálená, plošná, reflektory, rozptýlená. Počty a kombinace světel jsou přitom neomezené. Pro vkládání světel do scény využívá TurboCAD systémovou hladinu 0. Pokud je tato hladina vypnutá, jsou sice světla do scény vložena, ale nejsou uvažována při vizualizaci. Světla lze přesunout do uživatelské hladiny, užitečné je vytvořit hladin několik, aby bylo možné experimentovat s optimálním osvětlením. Každé světlo lze editovat zvlášť.