Jsme výrazně exportní firmou s výrobky investičního charakteru, a tak čelíme problémům naprosto zásadním. Stroje naší velikosti se neprodávají přes e-shop. Je tedy nutná přímá osobní komunikace se zákazníky po celém světě, která je teď někde více, jinde méně znemožněna, a to buď restrikcemi na úrovni státní, nebo i často přímo firemní. Musíme také dostát svým závazkům montážním a servisním. Zákazníci nebudou se zprovozněním čekat, až pandemie pomine. Pokud je karanténa v dané zemi tři týdny, pak jistě každý chápe, co to pro nás znamená. V minulosti naprosto rutinní práce se zajištěním víz, letenek, případně i ubytování je nyní denní výzkumnou činností odpovědných lidí, kteří vyhodnocují překotně se měnící podmínky a omezení. Toto je bohužel v současnosti cesta, jak se dostat dál. Být výrazně aktivní, operativní a kreativní.